2016年2月15日 星期一

A Voice for Worship Don Moen

上帝給我們一張口可以發出聲音,現在的你發出甚麼樣的聲音呢?
喧擾的、咒詛的、感恩的、勸勉的?你喜歡現在發出的聲音嗎?
上帝創造我們都是好的,祂要我們發出敬拜讚美造物主的聲音~

很喜歡裡面樂器獨奏的橋段,雖然樂器不會說話,但可以樂手彈奏,演奏發出美妙的聲音。
願主使用我,我順服在主面前,一生可以發出美妙的旋律!





A Voice for Worship  Don Moen

Lord You give me a voice for worship
主啊,你給我一個敬拜的聲音
A heart that seek Ye to honour You
求你為你榮耀的心
Draw me closer in adoration
吸引我更近的崇拜
And lead this nation to worship You
領導這個國家來崇拜你
Lord I thank You for every moment
主,我感謝你的每一刻
Every day I can bless your name
每一天,我都會祝福你的名字
Lord I give You my voice for worship
主,我給你我的聲音敬拜
Songs of praise to Your holy Name
讚美你的聖名
He put a new song in my mouth
他在我的嘴裡放了一首新的歌
A song of praise to my God
讚美我的神
Many will see and feel
許多人會看到和感覺
And put their trust in Him
並把他們的信任
Let the song begin
讓這首歌開始
Let it rise from deep within
讓它從內心深處升起
My heart unto Him
我的心給他
I will sing to the Lord forever
我要永遠向主歌唱
I will boldly proclaim His word
我會大膽地宣佈他的話
There is no higher name in heaven
天堂裏沒有更高的名字
There is no greater name on earth
地球上沒有更大的名字
He put a new song in your mouth
他在你的嘴裡放了一首新的歌
A song of praise to our God
一首讚美我們的神的歌
Many will see and feel
許多人會看到和感覺
And put their trust in Him
並把他們的信任
Let the song begin
讓這首歌開始
Let it rise from deep within
讓它從內心深處升起
Your heart unto Him
你的心給他
Jesus is Lord!
主耶!
Jesus is Lord!
主耶!

沒有留言: