2016年2月25日 星期四

Don Moen - The Happy Song 鄉村曲風非常讓人搖擺敬拜



很喜歡Don Moen的聲音與編曲,歌曲不會很吵雜,而會有許多的樂器彼此交織而成。
女歌手也合聲也相當好聽~充滿著鄉村音樂的曲風,感覺很適合大家一起在大廳一起搖擺敬拜神!

你快樂嗎?一起來唱這首歌曲吧

Don Moen - The Happy Song


Well I could sing unending songs
我可以唱無休止的歌
Of how you saved my soul
祢如何拯救我的靈魂
and I could dance a thousand miles
我可以跳舞一千英里
Because of your great love
因為祢偉大的愛
Well I could sing unending songs
我可以唱無休止的歌
Of how you saved my soul
祢如何拯救我的靈魂
and I could dance a thousand miles
我可以跳舞一千英里
Because of your great love
因為祢偉大的愛


My heart is bursting Lord
我的心充滿了主
To tell of all you've done
告訴祢所做的一切
Of how've you changed my life
祢怎麼改變了我的生活
And wiped away the past
抹去了過去
I want to shout it out
我想大聲喊出來
From every roof top sing
從每一個屋頂上唱
For now I know
現在我知道
My God is for me, not against me
我的上帝是為了我,而不是反對我


Everybody's singin' now
每個人都唱了
Cuz we're so happy
因為我們很快樂
Everybody's dancin' now
大家跳舞吧
Cuz we're so free
因為我們是如此的自由
If only we could see His face,
只要我們能看到他的臉,
See you smiling over us
看到祢對我們微笑
And unseen angels celebrate
和看不見的天使慶祝
Cuz joy is in this place
因為快樂是在這個地方
Cuz joy is in this place
因為快樂是在這個地方


Because of your great love
因為祢偉大的愛
Because of your great love
因為祢偉大的愛
Because of your great love
因為祢偉大的愛
Because of your great love
因為祢偉大的愛 

沒有留言: