2017年7月31日 星期一

Broken Vessels (Amazing Grace) / hillsong worship




"Broken Vessels (Amazing Grace)"“器皿破碎(奇異恩典)”

這首歌出自Hillsong Worship,歌曲旋律相當優美,女歌手的演唱詮釋相當棒,聲線帶著一點點沙啞,彷彿在聲音中,唱出她的生命與祈求~
願我們的生命,為主獻上破碎自己,讓上帝的恩典與憐憫,再次把我們拼起來,在我們的器皿中,放下最貴重的祂,讓我們彼此永遠同在!奉主耶穌的名禱告,阿們~

歌詞

"Broken Vessels (Amazing Grace)"“器皿破碎(奇異恩典)”

All these pieces
這些碎片
Broken and scattered
破碎且四散
In mercy gathered
在你憐憫中收聚
Mended and whole
修補完全
Empty handed
兩手雖空
But not forsaken
但沒有被遺棄
I've been set free
我已經被釋放
I've been set free
我已經被釋放
Amazing grace
奇異恩典
How sweet the sound
多麼甜美的聲音
That saved a wretch like me
我罪竟蒙赦免
I once was lost
我曾經迷失
But now I'm found
但現在我找著
Was blind but now I see
以前看不見的,現在我看到
Oh I can see you now
哦,我現在可以看到祢
Oh I can see the love in Your eyes
哦,我可以看到祢眼中的愛
Laying yourself down
你放下自己
Raising up the broken to life
堅立破碎者得生命
You take our failure
祢拿走我們的失敗
You take our weakness
祢帶走了我們的弱點
You set Your treasure
祢放了祢的寶藏
In jars of clay
在器皿罐中
So take this heart, Lord
所以帶走這顆心,主
I'll be Your vessel
我將是祢的器皿
The world to see
讓世界看到
Your love in me
祢對我的愛
Amazing grace
奇異恩典
How sweet the sound
多麼甜美的聲音
That saved a wretch like me
我罪竟蒙赦免
I once was lost
我曾經迷失
But now I'm found
但現在我找著
Was blind but now I see
以前看不見的,現在我看到
Oh I can see you now
哦,我現在可以看到祢
Oh I can see the love in Your eyes
哦,我可以看到祢眼中的愛
Laying yourself down
你放下自己
Raising up the broken to life
堅立破碎者得生命
Amazing grace
奇異恩典
How sweet the sound
多麼甜美的聲音
That saved a wretch like me
我罪竟蒙赦免
I once was lost
我曾經迷失
But now I'm found
但現在我找著
Was blind but now I see
以前看不見的,現在我看到
[2x]


Oh I can see you now
哦,我現在可以看到祢
Oh I can see the love in Your eyes
哦,我可以看到祢眼中的愛
Laying yourself down
你放下自己
Raising up the broken to life
堅立破碎者得生命

Amazing grace


專訪




沒有留言: