2016年2月1日 星期一

God Is The Strength Of My Heart / 하늘 위에 주님밖에 / 神真是我的力量

聽到一首老詩歌,有夠好聽的~這大概是我出專科和出社會時後聽到的詩歌,後半段的樂手獨奏真的有夠好聽~特別是那個吹笛子的樂手,真是嚇死人~




歌詞

Whom have I in heaven but You

除了你,在天上有誰?

There is nothing on earth I desire beside You

除了你,在地上我也沒有所愛慕,
My heart and my strength many times they fail

雖然有時候,我身心軟弱,
But there is one truth that always will prevail

但有一件事,永遠不會改變,


Chorus
God is the strength of my heart

神真是我的力量,

God is the strength of my heart

神真是我的力量,

God is the strength of my heart

神真是我的力量,

and my portion forever, forever

我的福份到永遠,到永遠。

(Repeat Verse)

(Repeat Chorus twice)

Forever, forever, forever.....
Forever


到永遠。


中文版



韓文版-J-US Live Worship

沒有留言: