2016年1月19日 星期二

打開天門 / Open The Sky

這次JS福音音樂要飛到印尼這個國家,介紹一個我很喜歡很有恩膏的敬拜團體True Worshippers。

這個團體的現場敬拜非常有聖靈感染力,光看影片就很棒了,如果是現場就很猛了~
True Worshippers在印尼中,算很優秀的團體,也創作了許多很幫的詩歌《屬天的喜樂》《如群星閃耀》都是很棒的作品,後續我也會介紹。
True Worshippers成立1996年,由一群受聖靈感動的青年組合。
1997年初,主讓神有才華的歌手和音樂家進入當中,所以他們的音樂編曲都相當棒!
True Worshippers 來自JPCC教會!~
台灣的約書亞樂團,也把這首歌曲中文化。大家趕快來聽聽看吧!~



True Worshippers - Favor - Open The Sky

father to all the fatherless, anchor to all the anchorless in you we are unshakeable you know exactly where we stand, you will refresh the weary land you are the spring of hopefulness no love compares to the love that you have no one compares to you, lord open the sky, the heaven's shining light up your fire upon our city break every chain, you are our freedom reign over us as we come and touch our spirits now shelter to all the shelterless, armor to all the armorless you are our tower of defense you see the depths of all our hearts you will restore the missing parts you are the one who make things new open the sky, forgiveness flowing rescue our souls from sin and darkness we stand in awe, reveal your glory reign over us as we come and touch our spirits now



約書亞-Open The Sky

你是無父者的天父 無依靠得堅固磐石 在你裡面不會震動
你知道我們的光景 你使這地轉化更新 你是盼望永不止息

主你愛超乎世上一切 無人能與你相比

Open The Sky 你天堂降臨 復興的火點燃在全地
鎖鏈斷開你釋放我心 掌權在我的生命(充滿我的靈)

你是無家者的居所 無防衛的堅固盾牌 你是我的山寨高臺
你看透我心的深處 所有破碎被你恢復 一切都更新到起初

主你愛超乎世上一切 無人能與你相比

Open The Sky 澆灌你憐憐 從罪惡中拯救我生命
驚嘆站立在你榮耀裡 掌權在我的生命(充滿我的靈)


介紹

沒有留言: