2016年1月18日 星期一

日日夜夜 Day and Night l 讚美之泉敬拜讚美專輯(17) 將天敞開


日日夜夜這首詩歌,是我在禱告會敬聽到的,是我很喜歡的詩歌之一
歌詞中,述說我們人一生下來,就是要來敬拜我們的神
日日夜夜不停的敬拜,獻上活祭。

與弟兄姐妹一起在禱告會中,一起立志獻上自己,真的很被激勵。




Live版 (我忍不住又一起敬拜一次,哈哈)


---歌詞---


耶和華 祢大榮耀降臨

在地上如天上的敬拜

祢是我們的神

我們是祢子民

因祢榮耀 我不住敬拜




我受造 是為了敬拜祢

我受造 是為了榮耀祢

祢是我們的神

祢與我們同住

因祢榮耀 我不住敬拜




聖哉 聖哉 聖哉

昔在今在永在

榮耀 榮耀 榮耀

配得頌讚愛戴

聖哉 聖哉 聖哉

全地向祢跪拜

尊貴榮耀都歸寶座羔羊




日日夜夜 不停獻上

禱告如香 不停升起

日日夜夜 不停獻上

讚美獻祭 永不斷續




Lord, descend Your glory in this place

May our praise bring glory to Your name

You alone are our God

We belong to You

We will give You the highest praise




I was made to worship You alone

I was made to glorify my King

You alone are our God

And You dwell within us

We will give You the highest praise




Holy, Holy, Holy

who was and is to come

Glory, Glory, Glory

That's worthy of our love

Holy, Holy, Holy

All nations will bow down

Praise to the Lamb who's seated on the throne




Every day, every night

May our prayers and incense arise

Every day, every night

May we lift Your praises on high

---介紹---
Song Title: 日日夜夜 Day and Night
Lyrics by, Music by: 曾祥怡Grace Tseng, 游智婷 Sandy Y

沒有留言: