2017年10月30日 星期一

ALIVE AGAIN' | LIVE / Planetshakers




ALIVE AGAIN' | LIVE  /  Planetshakers

這首歌曲,相當好聽!我完全被旋律迷倒,相當年輕活潑的節奏.
歌詞中,作者敘述一位很棒的上帝,因為祂帶領他們突破,在當時的此刻,再決定的時刻,作者就感受到一個大的改變,相當好聽,推薦給大家!



BASS版

其中,BASS版我相當喜歡,導演相當有創意,最後片尾結合回最後官方的橋段,這段相當有創!

鼓版

歌詞


"Alive Again"“又活了”

When I think about Your goodness

當我想起祢的善良

My heart is overcome

我的心被祢征服了

How could I begin to thank You

我要怎樣開始感謝祢呢?

For everything You've done

因祢所做的一切

For You keep on loving me

因為祢一直愛著我

And You cause my heart to sing

祢讓我的心歌唱

You, You make me come alive again

祢,祢讓我重新活著

You, You make me come alive again

祢,祢讓我重新活著

Whoa, this is the moment

哇,就是此刻

Whoa, everything changes

哇,一切都變了

Whoa, You are my breakthrough

哇,祢是我的突破

I praise You, I praise You

我讚美祢,我讚美祢。

So come on everbody

對每個人都是如此

It's time to celebrate

是慶祝的時候了。

We will never stop singing

我們將永不停止歌唱。

And lifting up Your name

我們高舉祢的名

For You keep on loving me

因為祢一直愛著我

And You cause my heart to sing

祢讓我的心歌唱

You, You make me come alive again

祢,祢讓我重新活著

You, You make me come alive again

祢,祢讓我重新活著

Whoa, this is the moment

哇,就是此刻

Whoa, everything changes

哇,一切都變了

Whoa, You are my breakthrough

哇,祢是我的突破

I praise You, I praise You

我讚美祢,我讚美祢。

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

Whoa, this is the moment

哇,就是此刻

Whoa, everything changes

哇,一切都變了

Whoa, You are my breakthrough

哇,祢是我的突破

I praise You, I praise You

我讚美祢,我讚美祢。

Whoa, this is the moment

哇,就是此刻

Whoa, everything changes

哇,一切都變了

Whoa, You are my breakthrough

哇,祢是我的突破

I praise You, I praise You

我讚美祢,我讚美祢。

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

You are good, You are good

祢很好,祢很好

專輯介紹

沒有留言: