2016年12月14日 星期三

Shepherd / 好牧人 / 約書亞 / Bethel Music




Shepherd / 好牧人

這首歌曲相當優美,述說耶穌好牧人的一切特質,相當好聽。

歌詞

Shepherd / 好牧人

中譯詞:吳芳儀、周巽光
演唱:璽恩SiEnVanessa

當我等候 在過程中
你向我唱出愛的旋律
你應許我 與你同行
是我旅程最終的目的

你使我抬起頭超越一切風浪
你保守我腳步當我失去方向
我軟弱時
你是我心中湧流的力量
我靈魂的牧者
牽我手 與你翱翔

堅固我道路 和我所做的事
行走在水面上只不過是開始
在眾人面前 你使我興起
你呼召我進入 偉大命定

喔我好愛你 我好愛你
你永遠都不離棄
喔我好愛你 我好愛你
渴望永遠與你同行

Shepherd 



In the process
In the waiting
You're making melodies over me
And your presence
is the promise
For I am a pilgrim on a journey

You will lift my head above the mighty waves
You are able to keep me from stumbling
And in my weakness
you are the strength that comes from within
Good shepherd of my soul
Take my hand and lead me on

You make my footsteps and my path secure
So walking on water is just the beginning
Cause my faith to arise, stand at attention
For You are calling me to greater things

Oh
how I love You
how I love You
You have not forsaken me
Oh
How I love You
how I love You
With you is where I want to be

沒有留言: