2017年10月16日 星期一

Wonder/UNITED




Wonder/UNITED 奇蹟

這首HillsongUnited新的創作作品,裡面提到,因著生命的感覺,所看的與所經歷的完全不同.因著生命改變,所看到的世界也不同,因為看到耶穌在這道路掌權!
這是奇妙的神蹟!
你看到的是甚麼世界呢?你看到的世界有如此美好嗎?


歌詞

Words and Music by Joel Houston & Matt Crocker
中譯/本人

Have you ever seen the wonder
你見過奇蹟嗎

In the glimmer of first sight
在第一眼的微光之中

As the eyes begin to open
張開雙眼的那刻

And the blindness meets the light
昏暗與光明相遇

If you have so say
如果你有,你要這麼說



I see the world in light
我看到光明的世界

I see the world in wonder
我看到奇蹟的世界

I see the world in life
我看到生命的世界

Bursting in living color
驚爆出生活的色彩

I see the world Your way
我看到祢在帶領世界

And I?m walking in the light
而我呢?我走在光中



Have you ever seen the wonder
你見過奇蹟嗎

In the air of second life
在第二次生命的空氣之中

Having come out of the waters
從水裡浮出新的生命

With the old one left behind
舊有的生命被留下

If you have so say
如果你有,你要這麼說



I see the world in grace
我看到恩典的世界

I see the world in gospel
我看到福音的世界

I see the world Your way
我看到祢在帶領世界

and I?m walking in the light
而我呢?我走在光中

I?m walking in the wonder
我?我走在奇蹟

You?re the wonder in the wild
祢呢?野性中的奇蹟

Turning wilderness to wonder
讓曠野轉為奇蹟


If You have so say
如果你有,你要這麼說

I see the world in love
我看到了愛的世界
I see the world in freedom
我看到了自由的世界

I see the Jesus way
我看到了耶穌的道路

You?re the wonder in the wild
祢呢?野性中的奇蹟



I see the world Your way
我看到祢在帶領世界

and I?m not afraid to follow
而我呢?我不害怕跟隨祢

I see the world Your way
我看到祢在帶領世界

and I?m not ashamed to say so
而我呢?我不會羞愧這樣說

I see the Jesus way
我看到了耶穌的道路

and I?m walking in the light
而我呢?我走在光中

沒有留言: