2022年3月18日 星期五

BREATHE (Worship Forever 2021) - Michael W. Smith




BREATHE

一首很美的歌,簡單說明了,上帝與我的關係~
如同呼吸一樣.一吸一呼~~我所必需的

相當簡單,相當優美!~
沒有祢,我變迷失~~~


歌詞

這是我呼吸的空氣
This is the air I breathe

這是我呼吸的空氣
This is the air I breathe

你聖潔的臨在住在我裡面
Your holy presence living in me

這是我的日常麵包
This is my daily bread

這是我的日常麵包
This is my daily bread

你對我說的話
Your very word spoken to me

而我我非常渴望你
And I I'm desperate for you

沒有你我迷失了
And I I'm lost without you

這是我呼吸的空氣
This is the air I breathe

這是我呼吸的空氣
This is the air I breathe

你聖潔的臨在住在我裡面
Your holy presence living in me

這是我的日常麵包
This is my daily bread

這是我的日常麵包
This is my daily bread

你對我說的話
Your very word spoken to me

而我我非常渴望你
And I I'm desperate for you

沒有你我迷失了
And I I'm lost without you

沒有你我迷失了
And I I'm lost without you

而我我非常渴望你
And I I'm desperate for you

沒有你我迷失了
And I I'm lost without you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

我非常渴望你
I'm desperate for you

我非常渴望你
I'm desperate for you

我非常渴望你
I'm desperate for you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

我非常渴望你
I'm desperate for you

我非常渴望你
I'm desperate for you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

沒了你我迷路了
I'm lost without you

我非常渴望你
I'm desperate for you

沒有留言: