2022年12月23日 星期五

Call On Your Name / Planetshakers




Call On Your Name / Planetshakers

這首歌真的好美,耶穌的名字真的是很美~
耶穌對我們而言,又是怎樣的名字呢?耶穌說,當人看見祂,就等於看見父了~
意思是,耶穌如何對我們,父也是如何對我們~~~

相當美的歌送給大家,而且MV也相當有創意喔!!!


歌詞

I call on Your name
我呼喚祢的名字

I call on Your name

我呼喚祢的名字

The only name that saves
唯一可以拯救的名稱

The name that makes a way
有影響力的名字

I call on Your name (Jesus, Jesus)
我呼喚祢的名字(耶穌,耶穌)

I call on Your name (Jesus, Jesus)
我呼喚祢的名字(耶穌,耶穌)

The name that heals my pain (Jesus, Jesus)
醫治我痛苦的名字(耶穌,耶穌)

The name that has all reign (Jesus, Jesus)
掌管一切的名字(耶穌,耶穌)

Nothing can stand
什麼都站不住脚

In the way of You
擋著祢的路

For Yours is the power
因為祢就是力量

You are breaking through
祢正在突破

I call on Your name
我呼喚祢的名字

I call on Your name
我呼喚祢的名字

The only name that saves
唯一可以拯救的名稱

The name that makes a way
有影響力的名字

I call on Your name (Jesus, Jesus)
我呼喚祢的名字(耶穌,耶穌)

I call on Your name (Jesus, Jеsus)
我呼求祢的名(耶穌,耶穌)

The name that heals my pain (Jеsus, Jesus)
醫治我痛苦的名字(耶酥,耶穌)

The name that has all reign (Jesus, Jesus)
掌管一切的名字(耶穌,耶穌)

Nothing can stand
什麼都站不住脚

In the way of You
擋著祢的路

For Yours is the power
因為祢就是力量

You are breaking through
祢正在突破

Nothing can stand
什麼都站不住脚

In the way of You
擋著祢的路

Yours is the power
祢就是力量

You are breaking through
祢正在突破

I call on Your name
我呼喚祢的名字

Whoa


My savior, redeemer
我的救世主,救世主

Provider, my healer
供應者,我的醫治者

Defender, strong tower
防守者,強壯的塔

Your name is
祢的名字是

Your name is
祢的名字是

My breakthrough, my freedom
我的突破,我的自由

My victory is Jesus
我的勝利是耶穌

My shelter, my helper
我的庇護所,我的幫手

Your name is
祢的名字是

Your name is
祢的名字是

Jesus (I call on Your name)
耶穌(我呼求祢的名)

Jesus (I call on Your name)
耶穌(我呼求祢的名)

Jesus (I call on Your name)
耶穌(我呼求祢的名)

(The name above)
(以上名稱)

Jesus (I call on Your name)
耶穌(我呼求祢的名)

(Your name is stronger)
(祢的名字更強壯)

Jesus (Your name is higher)
耶穌(祢的名字更高)

Jesus (Your name is our victory)
耶穌(祢的名字就是我們的勝利)

Jesus (I lift up Your name, Jesus)
耶穌(我舉起祢的名字,耶穌)

Jesus
耶穌

my savior, redeemer
我的救世主,救世主

(My provider) provider, my healer
(我的供應者)供應者,我的醫治者

Defender, strong tower
防守者,強壯的塔

Your name is (Your name is)
祢的名字是(祢的名字是)

Your name is (Your name is my breakthrough)
祢的名字是(祢的名字是我的突破)

My breakthrough, my freedom
我的突破,我的自由

My victory (is You Jesus) is Jesus
我的勝利(祢是耶穌)是耶穌

(You're my shelter) my shelter, my helper
(祢是我的避難所)我的避難所,我的幫手

Your name is
祢的名字是

Your name is
祢的名字是

I call on Your name
我呼喚祢的名字

I call on Your name
我呼喚祢的名字

沒有留言: