2018年1月8日 星期一

Love Won't Let Me Down/Hillsong Young & Free




Love Won't Let Me Down/Hillsong Young & Free

今天要和大家介紹一首Hillsong Young & Free 的新歌,
原曲是電音版,但我覺得太電了~我比較喜歡不電版,和大家分享.
作者在其中,經歷到上帝的愛,深深知道上帝的愛與不讓他失望,相當好聽與大家分享!~


電音版



---歌詞---
When I was searching
當我尋找
Your love was never far
祢的愛從未遠離
You made a way to get to me
祢給了我一個方法
You were the whisper
祢在耳邊低語
Leading me to Your heart
引導我進入祢的心
Forever I belong to You
我永遠屬於祢

Now I can see clearly
現在我可以看清楚了。
My God You are for me
我的上帝,祢是我的
You won't let go
祢不會放手的

Your love won't let me down
祢的愛不會讓我失望
And I know it's true
我知道這是真的
Yeah, I know that Your
是的,我知道祢的
Love is all around
愛無處不在
I believe in You
我相信祢
Holding on to You
緊緊抓住祢
Holding on and I know You will never fail
堅持下去,我知道祢永遠不會失敗。
I want all of You
我要祢們的所有
You never change
祢永遠不會改變
Your love won't let me down
祢的愛不會讓我失望
Love won't let me down
愛不會讓我失望

Love won't let me
愛不會讓我
Love won't let me
愛不會讓我

Right when I need You
當我需要祢的時候
You listen as I pray
祢聽我祈禱
You'd leave the ninety-nine for me
祢會為我留下九十九個
You paint the sky with
祢彩繪了天空
Promises of Your grace
願祢守約的恩典
So I would find my way to You
所以我會找到通往祢的路

Now I can see clearly
現在我可以看清楚了。
My God You are for me
我的上帝,祢是我的
You won't let go
祢不會放手的
Your love won't let me down
祢的愛不會讓我失望
And I know it's true
我知道這是真的
Yeah, I know that Your
是的,我知道祢的
Love is all around
愛無處不在
I believe in You
我相信祢
Holding on to You
緊緊抓住祢
Holding on and I know You will never fail
堅持下去,我知道祢永遠不會失敗。
I want all of You
我要祢們的所有
You never change
祢永遠不會改變
Your love won't let me down
祢的愛不會讓我失望
Love won't let me down
愛不會讓我失望

Love won't let me
愛不會讓我
Love won't let me
愛不會讓我

Holding on and I know You will never fail
堅持下去,我知道祢永遠不會失敗。
I want all of You
我要祢們的所有
You never change
祢永遠不會改變
Your love won't let me down
祢的愛不會讓我失望
Love won't let me
愛不會讓我

沒有留言: