2016年3月3日 星期四

Every Move I Make / 一切在於祢 / 내모든삶의행동




這次和大家介紹一個律動性很強的歌曲,英文是由HillsongKids專輯中收入
沒想到孩子那麼小,就聽那麼熱血的歌曲啊!


*Every Move I Make*

Every move I make, I make in You
You make me move, Jesus
Every breath I take I breathe in You
Every step I take, I take in You
You are my way, Jesus
Every breath I take, I breathe in You

Waves of mercy
Waves of grace
Everywhere I look
I see Your face
Your love has captured me
O my God, this love
How can it be?

動作教學版


내모든삶의행동  韓文版

韓文跳舞版

我一切生活都在於你 中文

我一切生活都在於你,都在於你(耶穌),
我一切氣息都在於你,
我生命道路都在於你,
你是道路(耶穌),我一切氣息都在於你,
啦……啦……
憐憫恩典如浪潮,隨處我都見你的榮面,
你大愛吸引我,哦我神你愛怎能如此。

沒有留言: