2016年5月10日 星期二

How Great Is Our God (World Edition) / feat. Chris Tomlin / feat. 中文約書亞樂團




在2008年聽到這首詩歌,如今2016年再次聽到,隔了8年的時間,我很感謝讚美神
因這8年雖然有風風雨雨,但祂的大能膀臂,總是扶持我保護我,如今讓我8年後還能用這首歌曲來讚美主!我感謝祢!



The splendor of a King, clothed in majesty
Let all the earth rejoice
All the earth rejoice

He wraps himself in Light, and darkness tries to hide
And trembles at His voice
Trembles at His voice

How great is our God, sing with me
How great is our God, and all will see
How great, how great is our God

Age to age He stands
And time is in His hands
Beginning and the end
Beginning and the end

The Godhead Three in One
Father Spirit Son
The Lion and the Lamb
The Lion and the Lamb

Name above all names
Worthy of our praise
My heart will sing
How great is our God

How great is our God, sing with me
How great is our God, and all will see
How great, how great is our God


我神真偉大
尊貴榮耀君王 在全地之上
願萬民都喜樂 全地都喜樂
主你滿有榮光 黑暗都躲藏
萬民高聲唱 齊來高聲唱

我神 真偉大
歌頌你聖名 真偉大
全地都看見 我神 真偉大

昔在永在君王 從今直到永遠
你從不曾改變 永存在天地間
你是三一真神 父子與聖靈
真神的羔羊 全能神羔羊

你至聖尊名 配受大讚美
全心歌頌 我神 真偉大
你至聖尊名 配受大讚美
全心歌頌 我神 真偉大

我神 真偉大(你至聖尊名)
歌頌你聖名 真偉大(配受大讚美)
全地都看見(全心歌頌)
我神 真偉大(我神 真偉大)
我神 真偉大(你至聖尊名)
歌頌你聖名 真偉大(配受大讚美)
全地都看見(全心歌頌)
我神 真偉大(我神 真偉大)

沒有留言: