2016年5月16日 星期一

Royal Tailor / Remain


你現在正感受受傷且孤單嗎?回顧這一生,留的盡是傷痛~
今天和您分享一首超美的詩歌!歌詞非常優美
當世界都將過去,天空墜落,地會搖動,但愛我們的主都一直在等著我們,祂的愛永恆不改變~

----

Royal Tailor - Remain

I know you're feeling weighted down
我知道你感覺到了
It's all on your shoulders
這都是你的肩膀
I know the dreams in your head
我知道你夢中的夢
Don't look any closer
別再靠近了
But I'm gonna make you stronger
但我會讓你變得更堅強
Hold on just a little bit longer
再堅持一點點
‘Cause I'll be there
因為我會在那裡
When you feel like you're going under
當你覺得你正在走
I'm gonna be there for you
我會為你在那裡
yeah yeah
是啊是啊
The sky could fall
天空會墜落
The ground could shake
地面可以動搖
The stars burn out
星星燃燒
And seasons change
和季節變化
The time will pass
時間會過去
And beauty fade
美褪
But all my love will remain
但我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續
When there's a secret to tell
當有一個秘密告訴
It's locked and I'll keep it close
它被鎖著,我會把它關在
And when you're walking through fire
當你走過火
I'll take you to streets of gold
我會帶你去黃金的街道
Yeah I'm gonna make you stronger
是的,我會讓你變得更堅強
Hold on just a little bit longer
再堅持一點點
‘Cause I'll be there
因為我會在那裡
When you feel like you're going under
當你覺得你正在走
I'm gonna be there for you
我會為你在那裡
yeah yeah
是啊是啊
The sky could fall
天空會墜落
The ground could shake
地面可以動搖
The stars burn out
星星燃燒
And seasons change
和季節變化
The time will pass
時間會過去
And beauty fade
美褪
But all my love will remain
但我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續
And when the world all around you feels out of place
當你周圍的世界都感覺不到的地方
You can't seem to find a familiar face
你似乎找不到一張熟悉的面孔
I'm here to remind you my love remains
我是來提醒你我的愛
And you know
你知道
The sky could fall
天空會墜落
The ground could shake
地面可以動搖
The stars burn out
星星燃燒
And seasons change
和季節變化
The time will pass
時間會過去
And beauty fade
美褪
But all my love will remain
但我所有的愛都將繼續
The sky could fall
天空會墜落
The ground could shake
地面可以動搖
The stars burn out
星星燃燒
and seasons change
和季節變化
The time will pass
時間會過去
and beauty fade
美褪
but all my love will remain
但我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續
All my love will remain
我所有的愛都將繼續

沒有留言: