2016年5月17日 星期二

God With Us / Don Moen



我們的主是以馬內利的主!~

God With Us Don Moen
He walked where I walked
祂走在我走的地方
He stood where I stand
祂站在我站的地方
He felt what I feel
祂感受到了我的感受
He understands
祂明白
He knows my frailty
祂知道我的脆弱
Shared my humanity Tempted in every way Yet without sin
祂分享人類在每一個誘惑中沒有犯罪的方式
God with us
神與我們
So close to us
如此接近我們
God with us Emmanuel
上帝與我們以馬內利
Emmanuel
以馬內利
One of a hated race
怨恨的種族
Stung by the prejudice
被偏見刺痛
Suffering injustice
苦難不公義
Yet he forgives
但祂饒恕
Wept for my wasted years
為我虛度年華哭泣
Paid for my wickedness
償還我的罪惡
He died in my place
祂為我死
That I might live
我可能活
Emmanuel
以馬內利
Emmanuel
以馬內利
Emmanuel
以馬內利
Emmanuel
以馬內利

沒有留言: