2016年2月26日 星期五

I Will Sing / Don Moen

你現在無法禱告嗎?你覺得主離你很遠很遠嗎?
這首歌曲是Don Moen在2013年所寫的,我很被歌詞感動。
願這首歌幫助你,走過最難過黑暗的時刻~


Lord, You seem so far away
主啊,你似乎很遙遠
A million miles or more, it feels today
感覺今天有一百萬英里或更多
And though I haven't lost my faith
雖然我沒有失去我的信仰
I must confess right now
我現在必須承認
That it's hard for me to pray
我很難祈禱

But I don't know what to say
但我不知道該說什麼
And I don't know where to start
我不知道從哪裡開始
But as You give the grace
但當你給予恩典
With all that's in my heart
都在我的心

I will sing, yes, I will praise, even in my darkest hour
我會唱歌,是的,我會讚美,即使在我最黑暗的時候
Through the sorrow and the pain
經過悲傷和痛苦
I will sing, I will praise, lift my hands to honor You
我會唱歌,我會讚美,舉起我的手來榮耀你
Because Your word is true, I will sing
因為你的話是真的,我會唱歌

Lord it's hard for me to see all the thoughts
主啊,我很難看到所有的想法
And plans You have for me, yes it is
和計畫,但你掌管我,是的
But I will put my trust in You
但我會把我的信心交給你的
Knowing that You die to set me free
知道你捨命使我自由
Oh thank God You did
哦,感謝上帝
I will sing, I will praise, even in my darkest hour
我會唱歌,我會讚美,即使在我最黑暗的時候
Through the sorrow and the pain
經過悲傷和痛苦

I will sing, I will praise, lift my hands to honor You
我會唱歌,我會讚美,舉起我的手來榮耀你
Because Your word is true, I will sing, I will sing, I will sing
因為你的話是真的,我會唱歌,我會唱歌,我會唱歌
Oh, we sing to You Lord
哦,我們唱給你主
Oh, we sing to You Lord tonight
哦,我們今晚向你們唱主
Halleluiah, we sing to You Lord
哈利路亞,我們唱給你的主
Oh, we lift our voices and sing to You
哦,我們舉起我們的聲音,給你唱
Worship You Lord, we sing to You Lord
敬拜你主,我們向你歌唱
We sing, we sing, We sing, we sing
我們唱歌,我們唱歌,我們唱歌,我們唱歌
Oh, we worship you Lord, oh, thank You Lord
哦,我們敬拜你主,哦,感謝主
I will sing, oh yes I will, I will sing
我會唱,哦,是的,我會,我會唱
Jesus, oh jesus

耶,哦耶

沒有留言: