2018年4月23日 星期一

Crash (Live)/Citipointe Live


Crash (Live)/Citipointe Live

我深深被這首歌的旋律吸引,相當好聽!~與大家大大分享~
基督徒的生命中,都是上帝自己主動找我們的.
若非上帝在我們無助的時候出現,誰能救我們呢?
榮耀歸給祂~

在網路上沒有找到YOUTUBE版本,所以大家就聽聽看吧~
超好聽的!~

歌詞

I lift my eyes towards the light

我抬起眼睛望著燈光。

And gaze upon Your face

凝視著祢的臉

Arms are wide and head is high

手臂長闊高深,高聳的臉。

Enveloped by Your grace

被祢的恩典包圍



For I once was lost

因為我曾經迷失過

But then You found me

但後來祢找到了我

Then You found me

然後祢找到了我



And now I run, run, run into You

現在我跑,跑向祢

With Your arms out wide

伸出祢的雙臂

I crash right into Your love

我擁入祢的愛

And give You my life

給祢我的生命

Nothing compares to You

沒有任何事物能與祢相比

You are the only truth

祢是唯一的真理

Nothing compares to You, my God, yeah

是的,我的上帝沒有什麼能與祢相比



I had walked a lonely path

我曾經走過一條孤獨的小路

Then You called my name

然後祢叫我的名字

Covered by unfailing light

光明覆蓋所有

You met me more than halfway

祢在中途遇見了我



For I once was lost

因為我曾經迷失過

But then You found me

但後來祢找到了我

Then You found me

然後祢找到了我

[Chorus]

[合唱]

And now I run, run, run into You

現在我跑,跑向祢

With Your arms out wide

伸出祢的雙臂

I crash right into Your love

我擁入祢的愛

And give You my life

給祢我的生命

Nothing compares to You

沒有任何事物能與祢相比

You are the only truth

祢是唯一的真理

Nothing compares to You, my God, yeah

是的,我的上帝沒有什麼能與祢相比



Hope has been restored

希望已恢復。

Love has conquered all now

愛已征服一切

Your Kingdom all around me in wonder

我在祢的國度中是何等美好

Joy has set its hold

歡樂已定了。

Grace come take control

恩典來控制

I’ve been washed in Your redeeming power

我已在祢的救贖能力中被洗淨了

Hope has been restored

希望已恢復。

Love has conquered all now

愛已征服一切

Your Kingdom all around me in wonder

我在祢的國度中是何等美好

Joy has set its hold

歡樂已定了。

Grace come take control

恩典來控制

I’ve been washed in Your redeeming power

我已在祢的救贖能力中被洗淨了

[Chorus]

[合唱]

I run, run, run into You

我跑,跑向祢

With Your arms out wide

伸出祢的雙臂

I crash right into Your love

我擁入祢的愛

And give You my life

給祢我的生命

Nothing compares to You

沒有任何事物能與祢相比

You are the only truth

祢是唯一的真理

Nothing compares to You, my God

沒有什麼能比得上祢,我的上帝

Now I run, run, run into You

現在我跑,跑向祢

With Your arms out wide

伸出祢的雙臂

I crash right into Your love

我擁入祢的愛

And give You my life

給祢我的生命

Nothing compares to You

沒有任何事物能與祢相比

You are the only truth

祢是唯一的真理

Nothing compares to You, my God, yeah



是的,我的上帝沒有什麼能與祢相比

沒有留言: