2018年2月12日 星期一

All My Hope Crowder




All My Hope Crowder

你的心正在監獄的牢鎖之中嗎?彷彿人在路上行,但心彷彿被困在監獄中?

這首歌曲,描寫一個人,他彷彿長久被困在罪的監獄中,他承認自己是個犯過錯的罪人.
如今,他被耶穌拯救出來,他寫下這首生命的歌.

他想起之前不堪的監獄的生活,因為那是一個不堪的歲月.
而如今,他被耶穌拯救的,繼續用生命為祂而唱~
因為耶穌成為他所有的盼望

歌詞


I’ve been held by the Savior
我被救主抱著
I’ve felt fire from above
我從上面感覺到了火
I’ve been down to the river
我一直在河邊
I ain’t the same
我不一樣了
A prodigal returned
浪子回來了

All my hope is in Jesus
我所有的希望都在耶穌身上。
Thank God that yesterday’s gone
感謝上帝,昨天已經過去了
All my sins are forgiven
我所有的罪都被赦免了
I’ve been washed by the blood
我被寶血洗淨
I’m no stranger to the prison
我對監獄並不陌生。
I’ve worn shackles and chains
我戴上鐐銬和鐐銬。
But I’ve been freed and forgiven
但我已經被釋放和原諒
I’m not going back
我不會回去
I’ll never be the same
我將不再是原來的我
That’s why I sing
這就是我唱歌的原因。
There’s a kind of thing
有一種東西
That just breaks a man
那只會讓男人崩潰
Break him down to his knees
把他打倒在地
God, I’ve been broken more than a time or two, yes, Lord
上帝,我被破壞了不止一兩次,是的,主
Then He picked me up
然後祂把我抱起來
And showed me what it means to be a man
告訴我做一個男人意味著什麼
Come on and sing

來唱吧

沒有留言: