2016年1月13日 星期三

Don Moen - Hallelujah to The Lamb

今天聽到了一首好老好老的詩歌,不小心讓我憶童年啊~
和大家分享~很好聽!~
免費的Spotify上面有音質更好的可以聽喔!
一群弟兄姐妹唱詩讚美神,真的很令人震撼!
---Google大神翻譯---
主我站在許多之中
來自每一個部落和舌頭
我們是你的人通過你的血贖回
通過你的愛從死亡獲救
沒有言語
夠好感謝你
有沒有用語言來表達我的讚美
但我會舉起我的聲音
而從我的心臟唱歌
我所有的力量
哈利路亞哈利路亞哈利路亞
羔羊
哈利路亞哈利路亞
通過基督我們站在血
萬口各支派
每個人每一塊土地
給予榮耀給榮譽
給予讚美神的羔羊
每膝應鞠躬
無不口
你是萬有的主
Lord I stand in the midst of a multitude
Of those from every tribe and tongue
We are Your people redeemed by Your blood
Rescued from death by Your love
There are no words
Good enough to thank You
There are no words to express my praise
But I will lift up my voice
And sing from my heart
With all of my strength
Hallelujah hallelujah hallelujah
To the Lamb
Hallelujah hallelujah
By the blood of Christ we stand
Every tongue every tribe
Every people every land
Giving glory giving honor
Giving praise unto the Lamb of God
Every knee shall bow
Every tongue confess
That You are Lord of all

沒有留言: