2024年7月19日 星期五

Moses Bliss - Anytime Anyday




Moses Bliss - Anytime Anyday

今天聽到一首歌,來自非洲的福音歌曲~
推薦給大家~相當好聽~

歌詞

I have seen you
我曾見過你
Lift up a man
抬起一個人
I have seen you
我曾見過你
Turn things around
扭轉局面
I have seen you
我曾見過你
Save me from shame
救我脫離羞恥
I have seen you
我曾見過你
Turn things around
扭轉局面

Helper of my life
我生命的幫助者
Anytime anyday
無論何時何地
You answer when I call
你在我呼求時回應
Lord Jesus
主耶穌

With you I’m not alone
有你我不孤單
Anytime anyday
無論何時何地
You answer when I call
你在我呼求時回應
Lord Jesus
主耶穌

Keeper of my heart
我心靈的守護者
Anytime anyday
無論何時何地
You answer when I call
你在我呼求時回應
Lord Jesus
主耶穌

My peace in the storm
暴風中的平安
Anytime anyday
無論何時何地
You answer when I call
你在我呼求時回應
Lord Jesus
主耶穌

沒有留言: