2024年1月18日 星期四

Praise (feat. Brandon Lake, Chris Brown & Chandler Moore) | Elevation Worship




Praise (feat. Brandon Lake, Chris Brown & Chandler Moore) | Elevation Worship

今天聽到一首很好聽的詩歌~
看到有各種各樣的人一起讚美主,真的很被感動,把這好聽的歌曲送給大家!


歌詞

歌詞:
讓一切有呼吸的東西
讚美主
讚美主

我要在山谷裡讚美
對山的讚美
當我確定時我會讚美
當我懷疑時讚美

寡不敵眾時我會讚美
被包圍時讚美
因為讚美是水
我的敵人淹沒在

只要我還在呼吸
我有一個理由

讚美主
哦我的靈魂
讚美主
哦我的靈魂

當我感覺到的時候我會讚美
不做的時候我會稱讚
我會讚美因為我知道
您仍然掌控一切

我的讚美是武器
它不僅僅是一種聲音
我的讚美是吶喊
這讓耶利哥淪陷了

讚美主
哦我的靈魂
讚美主
哦我的靈魂
我不會安靜
我的神還活著
我怎麼能把它藏在裡面
讚美主哦我的靈魂

我會讚美,因為你是至高無上的
讚美你作王
讚美因你復活並且勝過了墳墓

我會讚美,因為你是忠誠的
讚美因為你是真實的
讚美,因為沒有人比你更偉大

Lyrics: Let everything that has breath Praise the Lord Praise the Lord I’ll praise in the valley Praise on the mountain I’ll praise when I’m sure Praise when I’m doubting I’ll praise when outnumbered Praise when surrounded Cause praise is the waters My enemies drown in As long as I’m breathing I’ve got a reason to Praise the Lord Oh my soul Praise the Lord Oh my soul I’ll praise when I feel it I’ll praise when I don’t I’ll praise cause I know You’re still in control My praise is a weapon It’s more than a sound My praise is the shout That brings Jericho down Praise the Lord Oh my soul Praise the Lord Oh my soul I won’t be quiet My God is alive How could I keep it inside Praise the Lord oh my soul I’ll praise cause You’re sovereign Praise cause You reign Praise cause You rose and defeated the grave I’ll praise cause You’re faithful Praise cause You’re true Praise cause there’s nobody greater than You

1 則留言:

Betat 提到...

Your blog has been instrumental in broadening my perspective.