2019年5月24日 星期五

Raise A Hallelujah/高唱哈利路亞/Bethel Music



Raise A Hallelujah/高唱哈利路亞

這首詩歌提醒了我,在各種危險面前,我要高唱哈利路亞,讚美上帝已經得勝.無論在任何環境,敵人前、暴風雨中、灰燼中、死亡中,我都有一個選擇,就是高聲讚美神.
懇求主,讓我深深知道這個奧秘,就是在困境中,先高聲讚美神!

歌詞

I raise a hallelujah, in the presence of my enemies

我在敵人面前高唱哈利路亞
I raise a hallelujah, louder than the unbelief
我高唱哈利路亞,比不信的人更大聲
I raise a hallelujah, my weapon is a melody
我高唱哈利路亞,我的武器是旋律
I raise a hallelujah, Heaven comes to fight for me
我高唱哈利路亞,天堂為我而戰

I’m gonna sing, in the middle of the storm
我要在暴風雨中唱歌
Louder and louder, you’re gonna hear my praises roar
越來越大,祢會聽到我的讚美呼喊
Up from the ashes, hope will arise
從灰燼中升起希望
Death is defeated, the King is alive
死亡被擊敗,國王還活著

I raise a hallelujah, with everything inside of me
我高唱哈利路亞,我內心一切都有
I raise a hallelujah, I will watch the darkness flee
我高唱哈利路亞,我會看著黑暗逃走
I raise a hallelujah, in the middle of the mystery
我高唱哈利路亞,在奧秘中
I raise a hallelujah, fear you lost your hold on me
我高唱哈利路亞,害怕祢失去了對我的掌握。

Sing a little louder
在唱大聲一點
In the presence of my enemies
在我的敵人面前
Sing a little louder
在唱大聲一點
Louder than the unbelief
比不信的人更大聲
Sing a little louder
在唱大聲一點
My weapon is a melody
我的武器是旋律
Sing a little louder
在唱大聲一點
Heaven comes to fight for me
天堂來為我而戰

I raise a hallelujah
我高唱哈利路亞

沒有留言: