2020年1月10日 星期五

I found grac/Legacy five




Legacy five - I found grac

一首很喜樂的歌曲,描述了一個找到恩典的人,他歡樂的心情.
相當的棒,與大家分享,相當好聽喔!~

歌詞

o i found grace, at the foot of a rugged cross on
啊,我在一個崎嶇的十字架腳下找到了恩典

calvary.
加略山。

i found grace, grace with the awesome power to set the
我找到了恩典,恩典有著驚人的力量

captive free.
被擄得釋放。

i found grace, sustaining grace
我找到了恩典,持續的恩典

i found grace, redeeming grace
我找到了恩典,救贖的恩典

yes i found grace, fulfiling, indwelling grace, his
是的我找到了恩典

loving grace
恩典

yes i found grace, amazing grace to meet my need.
是的,我找到了恩典,驚人的恩典來滿足我的需要。

i sought for wisdom in the ways of this world
我在這個世界上尋求智慧

but no wisdom could be found.
但找不到智慧。

i sought for meaning in the words of great men
我在尋找偉人的話語的意義

but their words just let me down.
但他們的話讓我失望。

not seeking justice for the things that i'd done
不為我所做的事尋求正義

my soul needed mercy and i found it in god's son.
我的靈魂需要憐憫,我在上帝的兒子身上找到了。

give up the search, it's a useless dream your chasing.
放棄蒐索,這是你追逐的一個無用的夢想。

you'll find no peace until you seek his face
你要找祂的臉才能找到安寧

the answers right before you at the foot of the cross
答案就在你面前的十字架腳下

you'll find that it's a holy place.
你會發現這是個聖地。

confess your sins and lay them all down.
承認你的罪,把它們都放下。

pick up your cross and let jesus turn your life around
拿起你的十字架讓耶穌改變你的生活

沒有留言: