2019年10月4日 星期五

Now I See/Paul McClure & Hannah McClure




Now I See/Paul McClure & Hannah McClure

這我好喜歡這首歌曲的編曲,相當吸引我說,好好聽喔,聽得我好不喜樂,我的媽呀~
而且歌詞中,作者在說明,生命中會有很多謊言,好像告訴你很差,你很弱,你很不好.
但是別忘了,抬起頭,看著耶穌喔~
因為當我們轉眼轉向祂時,這一切的謊言都會消逝!
而接著,我們就要不斷哼著這喜樂的歌,走在天路歷程中喔!

歌詞

Born to the darkness I was
我出生在黑暗中

Rejected and cut off from hope
被拒絕,與希望斷絕關係

I couldn't see His love for me
我看不到祂對我的愛

They said He’s not who He seems
他們說,祂不是祂看上去的樣子

Don’t get your hopes up for healing
不要抱著被治癒的希望

But lies fell away when I saw His face
但當我看到祂的臉時,謊言就消失了

My heart burst to life, I saw delight in His eyes when He looked at me
我的心突然活躍起來,當祂看著我的時候,我從祂的眼睛裏看到了喜樂。

My whole world’s on fire, alive in the presence that burns inside of me
我的整個世界都在燃燒,在我內心燃燒的人面前活著。

Now I know whose I am, forever I’ll stand on Your truth I believe
現在我知道我是誰了,我將永遠堅持的真理,我相信

Cause I was blind but now I see
先前瞎眼,但現在我明白

Night turned to daylight for me
夜晚對我來說變成了白天

Joy is the song that I sing
喜樂是我唱的歌

All of my days are filled with Your praise
我所有的日子都充滿了的讚美

No one could ever take my song away
沒有人能把我的歌(喜樂)帶走

My eyes were opened and I saw His face
我睜開眼睛,看到了祂的臉

No one could ever take away my faith
沒有人能奪走我的信仰

My life was changed the day that Jesus came
耶穌來的那天,我的生活改變了

沒有留言: