2019年9月2日 星期一

Joy/Highlands Worship




Joy/Highlands Worship

超好聽的編曲,與超好聽的演唱與樂團演奏,相當喜歡找到的這個新團,超級推薦給大家!
編曲與吉他超厲害!!!!!!!!!!
越聽越喜樂說!!!

歌詞


拜託,教會,把手放在一起

來吧,用一個聲音來唱吧

天哪,沒有什麼比祢的存在更重要的了

我要唱出祢所有的善良

我所有的恐懼都消失在讚美中

救世主,沒有什麼能比得上祢的自由

與天堂的希望共舞

我所有的恐懼都消失在讚美中

我想要的,更多的祢,更少的我

我只想活在祢的勝利中

我只想讓祢的榮耀填滿這個地方

當我唱祢的名字時,我感到很高興

有快樂,我無法控制

這快樂,我所有的日子

祢會被表揚,祢會被表揚


[Intro]
Come on church put your hands together
Come on with one voice let's sing this out

[Verse 1]
Jesus, there is nothing like Your presence
I will sing of all Your goodness
Where all my fears fade to praise

[Verse 2]
Savior, there is nothing like Your freedom
Dancing with the hope of heaven
Where all my fears fade to praise

[Pre-Chorus]
All I want, more of You and less of me
All I want, living in Your victory
All I want, let Your glory fill this place

[Chorus]
There's joy, when I sing Your name
There's joy, I cannot contain
This joy, all of my days
You will be praised, You will be praised



沒有留言: