2018年10月19日 星期五

Todd Dulaney - Your Great Name




Todd Dulaney - Your Great Name 

我很多的朋友,都覺得基督徒很瘋狂.
為什麼要信一個神信到每一天都要向上帝禱告,為什麼每一周都要去教會~
因為我朋友說,一般人去廟裡都不會去那麼兇~
通常碰到安太歲,重要幾個節日拜拜就好,為什麼我要這樣瘋狂?

我這朋友的問題問得相當好,而我想分享的,因為我信的這份信仰,並不是交易的信仰,而是因著這信仰,認識了我自己的價值.
當人找到自己世上的價值時,勝過去廟裡求平安千萬次.

因此,當我聽到讚美上帝的歌曲時,我都會跟著喜樂起來,因為歌詞中,彷彿也在述說我的故事,我被釋放被醫治的恩典,與大家分享,這一份不是交易式的天上父愛~

歌詞


We Love to, Call your name
我們愛祢,呼喊祢的名字
It's Something, We cannot explain
這是我們無法解釋的
That's Happens
就是這樣
When we Proclaim
當我們宣佈
Your Great Name!
祢偉大的名字!
Your Great Name!
祢偉大的名字!

King Jesus,(Oh God)
君王耶穌,(哦上帝)
No other Name, King Jesus
沒有別的名字,君王耶穌
None stronger
沒有更强大
We can call on you
我們可以拜訪祢
Things change, YES
事情改變了,是的
When we call on your name
當我們呼喊祢的名字
Oh my(×2)
哦,我的(×2
Oh my God...
哦,我的上帝。。。
We Love to, Call your name
我們愛祢,呼喊祢的名字
It's Something, We cannot explain
這是我們無法解釋的
That's Happens
就是這樣
When we Proclaim
當我們宣佈
Your Great Name!
祢偉大的名字!
Your Great Name!
祢偉大的名字!
King Jesus,(Nobody like you)
君王耶穌,(沒人像祢)
No other Name, King Jesus
沒有別的名字,君王耶穌
None stronger
沒有更强大
We can call on you
我們可以拜訪祢
Things change, YES
事情改變了,是的
When we call on your name
當我們呼喊祢的名字
King Jesus
耶穌王
No other Name, King Jesus
沒有別的名字,君王耶穌
None stronger
沒有更强大
We can call on you
我們可以拜訪祢
Things change, YES
事情改變了,是的
When we call on your name
當我們呼喊祢的名字
There is power in the name of Jesus
奉耶穌的名義存在權力
Power in the name
名義上的權力
There is power in the name of Jesus
奉耶穌的名義存在權力
Power in your name
祢名字的力量
Things change when we call you Jesus
當我們叫祢耶穌時,一切都變了
Things change, When we call your name
當我們呼喊祢的名字時,一切都變了
I'm free when I call you Jesus
當我叫祢耶穌時,我是自由的
I'm free, when I call your name
我自由,當我呼喊祢的名字
When I call your name!
當我呼喊祢的名字!
Demons tremble at the name
魔鬼因名字而顫抖
I'm healed when I call your name
當我呼喊祢的名字我就醫治了
I'm set free(×2)
我被釋放了(×2
When I call your name
當我呼喊祢的名字
When I call your name
當我呼喊祢的名字
Yes Oh God(×2)
是的哦上帝(×2
When I call your name
當我呼喊祢的名字
I feel it breaking when I call
我感覺它在我呼喊時破碎
When I call your name
當我呼喊祢的名字
I feel it shaking when I call your name
當我呼喊祢的名字時,我感到顫抖
I feel my healing when I call
當我呼喊時我感覺到我的醫治
When I call your name
當我呼喊祢的名字
Yes God, Yes Oh God
是的,上帝,是的,哦上帝
When I call your name
當我呼喊祢的名字
Oh my, oh my God, oh my God
哦,我的天啊我的天啊
Oh my God(×2)
天哪(×2
When I call your name
當我呼喊祢的名字
When I call your name
當我呼喊祢的名字
When I call your name
當我呼喊祢的名字
When I call your name
當我呼喊祢的名字





沒有留言: