2017年12月11日 星期一

YOU CALL ME BEAUTIFUL | Planetshakers




YOU CALL ME BEAUTIFUL |  Planetshakers

這首歌,相當的美,因為有一位上帝稱呼這作者是美麗的.
所以作者寫下了所有的過程,他敘述這上帝為了愛他,穿越了一切,就是為了要挽回他.
何等的愛,很好聽的詩歌與大家分享!

歌詞


You have known me, before I learned to breathe
在我學會呼吸之前,祢已經認識我了。
You have searched me, there's nothing You don't see
祢鑒察了我,什麼是祢看不見的
You have witnessed, my triumphs and falls
祢見證了我的成功和失敗
You loved me through it all
祢為了愛我,穿越了一切
You loved me through it all
祢為了愛我,穿越了一切
[Pre-Chorus]
[合唱前]
I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms
我在我父親的懷中
[Chorus 1]
[合唱1 ]
I am amazed
我很驚訝
Caught in the wonder of Your love
被祢的愛所吸引
Cleansed by the power of Your touch
因著祢的觸摸而潔淨
Father, You call me beautiful
父親,祢叫我美麗
Beautiful
美麗的

You have crowned me, with favour and with peace
祢賜給我恩惠和和平
You have silenced, the lies I once believed
祢堵住了,我曾經相信的謊言
You accept me, You claimed me as Your own
祢接受我,祢稱我屬於祢的
You're never letting go
祢從不放手
You're never letting go!
祢從不放手!

I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms
我在我父親的懷中

I am amazed
我很驚訝
Caught in the wonder of Your love
被祢的愛所吸引
Cleansed by the power of Your touch
因著祢的觸摸而潔淨
Father, You call me beautiful
父親,祢叫我美麗
I stand in awe
我敬畏地站著
Lost in the depths of Your mercy
迷失在祢的憐憫深處
Your heart beats like thunder around me
祢的心像雷聲一樣在我周圍跳動
Father, You call me beautiful
父親,祢叫我美麗
Beautiful
美麗的

My sin and shame have been outweighed
我的罪孽和羞耻已被撤銷。
By endless love and perfect grace
無盡的愛和完美的恩典
I hear Your voice above the waves
我聽見祢的聲音在波濤之上
You call me beautiful
祢叫我美麗
My innocence has been restored
我的清白得到了恢復。
No fear can hold me anymore
再也沒有恐懼能阻擋我了
For You are mine and I am Yours
因為祢是我的,而我是祢的。
Father, You're beautiful
父親,祢真美麗
My sin and shame have been outweighed
我的罪孽和羞耻已被撤銷。
By endless love and perfect grace
無盡的愛和完美的恩典
I hear Your voice above the waves
我聽見祢的聲音在波濤之上
You call me beautiful
祢叫我美麗
My innocence has been restored
我的清白得到了恢復。
No fear can hold me anymore
再也沒有恐懼能阻擋我了
For You are mine and I am Yours
因為祢是我的,而我是祢的。
Father, You're beautiful!
父親,祢真美麗!
Oh-oh-ohhh...
哦哦哦…

I am amazed
我很驚訝
Caught in the wonder of Your love
被祢的愛所吸引
Cleansed by the power of Your touch
因著祢的觸摸而潔淨
Father, You call me beautiful
父親,祢叫我美麗
I stand in awe
我敬畏地站著
Lost in the depths of Your mercy
迷失在祢的憐憫深處
Your heart beats like thunder around me
祢的心像雷聲一樣在我周圍跳動
Father, You call me beautiful
父親,祢叫我美麗
Beautiful, beautiful
美麗的,美麗的
You call me beautiful, beautiful
祢叫我美麗,美麗
Beautiful!
美麗的!

I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms
我在我父親的懷中
I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms
我在我父親的懷中
I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms
我在我父親的懷中
I am not my mistakes
我不是我的失敗品
I am a child of God
我是上帝的孩子。
You have called me by name
祢按著我的名呼喚我
I'm home in my Father's arms!
我在我父親的懷中!

My sin and shame have been outweighed
我的罪孽和羞耻已被撤銷。
By endless love and perfect grace
無盡的愛和完美的恩典
I hear Your voice above the waves
我聽見祢的聲音在波濤之上
You call me beautiful
祢叫我美麗
My innocence has been restored
我的清白得到了恢復。
No fear can hold me anymore
再也沒有恐懼能阻擋我了
For You are mine and I am Yours
因為祢是我的,而我是祢的。
Father, You're beautiful!...
父親,祢真美麗!…

沒有留言: