2017年1月18日 星期三

Life / Taylor Poole




這首歌的樂手與合唱團真的太強大了!~編曲超豐富的~太好聽了,推薦給大家聽,希望大家聽到這首歌曲,也能感受到這生命的美好喔!

Youtube的版本音質較差,有機會大家可以去聽聽看spotify版本

歌詞

Life / Taylor Poole

When I think of Your goodness
當我想起你的善良
And Your loving kindness
和你的慈愛
And I know Your grace is
我知道你的恩典是
Giving me Life
給我的生命
Giving me Life
給我的生命
When I see Your favor
當我看到你的喜愛
Over me I'm grateful
在我的感激
And I know my Savior's
我知道我的救主
Giving me Life
給我的生命
Giving me Life
給我的生命
Life
生命
Exceedingly Life
超棒的生命
Abundantly
豐富的
Overflowing, Overwhelming
滿溢,勢不可擋
More than I can dream
超過我的夢想
You're giving me Life
你給了我生命
Now I believe You're for me
現在我相信你是我的
And I can see new mercies
我可以看到新的憐憫
Waiting for me every morning
每天早晨等著我
Giving me Life
給我的生命
Giving me Life
給我的生命
Life
生命
Exceedingly Life
非常的生命
Abundantly
豐富的
Overflowing, Overwhelming
滿溢,勢不可擋
More than I can dream
超過我可以夢想
You're giving me Life
你給了我生命
Life
生命
Sufficiently Life
足夠的生命
Eternally
永恒的
Overflowing, Overwhelming
滿溢,勢不可擋
More than I can dream
超過我可以夢想
You're giving me Life
你給了我生命
I've got the best life now
我現在有最好的生命
Living the blessed life now
過現在幸福的生命
I've got the best life now
我現在有最好的生命
Whoa oh Jesus I'm alive in You
哇哦,耶穌我要活在你裡面


樂手演奏版




沒有留言: