2016年9月1日 星期四

you make me brave / Bethel Music /中文約書亞樂團



伯特利音樂(Bethel Music)於2014年推出<you make me brave>女性特會現場敬拜專輯,經典敬拜詩歌透過重新編曲,由專業的敬拜主領Jenn Johnson, Kari Jobe, Amanda Cook, Kristene DiMarco 表現全新風貌,更深地領受,帶領會眾一同經歷神的同在,享受恢復的過程。

伯特利音樂(Bethel Music)誕生自美國加州的伯特利教會(Bethel Church),由比爾‧強生(Bill Johnson)牧師之子布萊恩‧強生(Brian Johnson)帶領,總是寫出一首首恩膏強烈、釋放天國文化信息、聖靈超自然能力運行的大能敬拜音樂。之所以稱之為伯特利音樂而非樂團,原因在於其組成的團隊並非僅是樂手,而皆為主唱兼創作者。

中文譯名《剛強壯膽》

[Verse 1]
I stand before You now
The greatness of your renown
I have heard of the majesty and wonder of you
King of Heaven, in humility, I bow
如今我站立在你面前
你良善的盛名遠播
我風聞你的榮美輝煌與神蹟奇事
天國的君王 我謙卑屈膝

[Chorus]
As Your love, in wave after wave
Crashes over me, crashes over me
For You are for us
You are not against us
Champion of Heaven
You made a way for all to enter in
當你的愛 像一波波浪潮
拍打在我身上
我知你是為了我 而非與我為敵
天堂的得勝者
你為世人開了一條進入天國的道路

[Verse 2]
I have heard You calling my name
I have heard the song of love that You sing
So I will let You draw me out beyond the shore
Into Your grace
我聽見你呼喊我的名
我聽見你高唱愛的詩歌
因此我被你吸引至岸邊
進入你恩典裡

[Bridge]
You make me brave
You make me brave
You call me out beyond the shore into the waves
剛強壯膽,剛強壯膽
你在岸邊呼喚我進入浪裡

You make me brave
You make me brave
No fear can hinder now the love that made a way
(No fear can hinder now the promises you made)
剛強壯膽,剛強壯膽
恐懼無法阻擋你所承諾的應許


Lauren Daigle版本



敬拜團成員中文介紹
伯特利音樂官網


沒有留言: