2020年8月12日 星期三

YOU ARE/RON KENOLY/DARLENE ZSCHECH




YOU ARE/RON KENOLY/DARLENE ZSCHECH

今天聽到一首很美的歌曲,裡面說明了祂的價值與重要,相當很美,與大家分享!~

歌詞

You are the love of my life 
祢是我生命中最愛的人


You are the hope that I cling to
祢是我堅持的希望


You mean, more than this world to me
祢是說,對我來說比這個世界更重要


I wouldn't trade You for silver or gold
我不會用祢換銀或金


I wouldn't trade You for riches untold
我不會用祢來換取無數的財富


You are, you are my everything
祢是,祢是我的一切


You are the love of my life
祢是我生命中最愛的人

You are the hope that I cling to
祢是我堅持的希望

You mean, more than this world to me
祢是說,對我來說比這個世界更重要

I wouldn't trade You for silver or gold
我不會用祢換銀或金

I wouldn't trade You for riches untold
我不會用祢來換取無數的財富

You are, you are my everything
祢是,祢是我的一切


I wouldn't take one step without You
沒有祢我一步也走不動

I could never go on
我不能再繼續下去了

I couldn't live one day without You
沒有祢我一天都活不下去

I don't have the strength
我沒有力氣

To make it on my own
我自己做的


You are the love of my life
祢是我生命中最愛的人

You are the hope that I cling to
祢是我堅持的希望

You mean, more than this world to me
祢是說,對我來說比這個世界更重要

I wouldn't trade You for silver or gold
我不會用祢換銀或金

I wouldn't trade You for riches untold
我不會用祢來換取無數的財富

You are, you are my everything
祢是,祢是我的一切

沒有留言: