2019年3月15日 星期五

under the shelter of your wings/Trinity Christian Center




Under the shelter of your wings

這首歌曲的旋律深深的吸引了我,我今天一整天被這敬拜團隊深深的帶領,讓我想到這一年,天父對我有多少的帶領與祝福~
感謝愛我的天父,不斷的用祂的翅膀保護遮蓋我!~
讓我因著祂的保護,與我所愛的家人,準備經歷下一段恩典旅程!~
與大家分享這首歌曲,相當的棒!

歌詞


Lord you have spoken

主,祢說過

And I will hear your voice

我會聽到祢的聲音

Humbly returning

謙卑地回來

Back to you my Lord

回到祢身邊,我的主

You're calling me to your truth

祢是信實的

So here I am running to you

所以我要向祢跑來

Under the shelter of your wings

在祢翅膀的庇護下

Under the shelter of your wings

在祢翅膀的庇護下

I will hide myself safe in your arms

我會把自己安全地藏在祢懷裡

Your Grace will be my calvary

祢的恩典將是我的救贖

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Lord I will live my life

主,我會過我的生活

To your will I will align

我會按祢的旨意安排

Your Grace will be my covering

祢的恩典將是我的保護

Lord, you have spoken

主,祢說過

I will hear your voice

我會聽到祢的聲音

Humbly returning

謙卑地回來

Back to you my Lord

回到祢身邊,我的主

You're calling me to your truth

祢是信實的

So here I am running to you

所以我要向祢跑來

Under the shelter of your wings

在祢翅膀的庇護下

Under the shelter of your wings

在祢翅膀的庇護下

I will hide myself safe in your arms

我會把自己安全地藏在祢懷裡

Your Grace will be my calvary

祢的恩典將是我的救贖

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Lord I will live my life

主,我會過我的生活

To your will I will align

我會按祢的旨意安排

Your Grace will be my covering

祢的恩典將是我的保護

I will hide myself safe in your arms

我會把自己安全地藏在祢懷裡

Your Grace will be my calvary

祢的恩典將是我的救贖

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Lord I will live my life

主,我會過我的生活

To your will I will align

我會按祢的旨意安排

Your Grace will be my covering

祢的恩典將是我的保護

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Under the shadow of your wings

在祢翅膀的陰影下

Lord I will live my life

主,我會過我的生活

To your will I will align

我會按祢的旨意安排

Your Grace, will be my covering

祢的恩典,是我的保護

沒有留言: