2018年12月13日 星期四

You Came/Jonathan David & Melissa Helser




You Came

這首歌曲,出自聖經一段故事.
故事是,耶穌知道祂的好朋友拉撒路死了多天,而親自來使祂的好朋友拉撒路復活,而拉撒路也真的復活,與耶穌一起同席吃飯,而這神蹟,也翻轉許多人對死亡的恐懼.對耶穌來說,死亡只是睡著了,而睡著的人,等著耶穌再次來的喚醒!~

與大家分享這首美麗的歌曲,你害怕死嗎?死亡如同恐懼綑綁你嗎?
來聽這首美麗的歌曲吧~

歌詞

You Came

You stood outside my grave
祢站在我墳墓外
With tears still on Your face
淚水仍在祢的臉上
I heard You say my name
我聽到祢說我的名字
My night was turned to day
我的夜晚變成了白天
You came, I kkew that You would come
祢來了,我深信祢會來的
You sang, My heart it woke up
祢歌唱,我的心醒了
I’m not afraid, I see Your face, Iam alive
我不害怕,我看到祢的臉,我復活了
You came I knew that You would come
祢來了,我就知道祢會來
You said death’s only sleeping
祢說死亡只是睡眠
With one word my heart was beating
用一句話,使我的心在跳動
I rose up from my grave
我從墳墓裏爬起來
My fear was turned to faith
使我的恐懼轉變成信仰
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You are a miracle-working God
祢是一個創造奇蹟的上帝
You turn my fear into faith
祢把使我的恐懼轉變成信仰
You raise me up from the grave
祢從墳墓裏把我舉起來
You turn my fear into faith
祢把使我的恐懼轉變成信仰
You raise me up from the grave
祢從墳墓裏把我舉起來
You came, yeah You came, yeah You came
祢來了,是的,祢來了,是的,祢來了
I knew You would come
我知道祢會來的

沒有留言: