2018年6月11日 星期一

Will Reagan – Feeling Low




Will Reagan – Feeling Low

一首相當舒服的歌曲,說出了一個人心情低落時的心情,你目前的心,如同沉到海裡嗎?
來聽聽這首歌曲吧,節奏相當舒服,我相信能給你一個正面的力量,推薦給大家~

歌詞

When i’m feeling low
當我情緒低落的時候
and my heart is weak
我的心是脆弱的
i know you have the strength
我知道祢有力量
to carry me
來帶領我
When i’m broken down
當我崩潰的時候
and i’m filled with grief
我充滿了悲傷
i know you’re far beyond
我知道祢已經遠遠勝過
what my mind conceives
我的想法
As I look beyond the cares of life
當我眺望生命的盡頭
I can feel your heart
我能感覺到祢的心
Through the pain and strife
通過痛苦和爭鬥
As I look beyond the cares of life
當我眺望生命的盡頭
I can feel your heart
我能感覺到祢的心
feel you wash my sight
感覺祢洗涤了我的視線
i can feel your heart
我能感覺到祢的心
feel you offer life
感受祢的生命
you lead me to the water, sweet water
祢帶我去了水,甜的水
the water of life
生命之水
when i am sinking, you lift me
當我下沉時,祢舉起我
up out of the night
在深夜裡
how can it be hallelujah
怎麼會是哈利路亞
i feel this love overtake me
我覺得這份愛勝過了我

沒有留言: