2018年3月19日 星期一

VaShawn Mitchell - Joy (Live)




VaShawn Mitchell - Joy (Live)

這首歌曲相當輕快,出自於VaShawn Mitchell.
歌詞的第一句,就深深的吸引了我~
推薦給大家!~真是太好聽了!~

歌詞


There's beauty in my brokenness,
我的破碎中有美麗,

I've got true love instead of pain
我得到了真愛而不是痛苦

There's freedom though you've captured me,
雖然祢抓住了我,但還是有自由,

I've got joy instead of mourning
我有快樂而不是悲傷。

You give me joy
祢給我歡樂

Down deep in my soul [x3]
在我的靈魂深處[ 3 ]

You give me joy
祢給我歡樂

Down deep in my soul [x3]
在我的靈魂深處[ 3 ]

I never been so free
我從未如此自由過

Caught in your love for me
陷入祢對我的愛

I never been more secure
我從來沒有這麼安全過

Knowing your heart, Lord
知道祢的心,主

沒有留言: