2017年12月4日 星期一

PROPHESY | Planetshakers




PROPHESY | Planetshakers

這首歌曲,我是被主唱的電吉他獨奏吸引的,就去找到完整版的曲子來聽.
從曲子聽到很強的節奏,我相當之好奇,所以就找了詞來看,原來裡面是描述作者是靠上帝宣告,他要打破所有生命中的綑綁.
我很喜歡作者說的這段話"Your power rests on me 祢的力量取決於我"

相當有力量的歌曲,與大家分享!
吉他版的也超推薦的大家聽,導演很有創意,中間設計了許多不同的吉他來演奏,讓大家可以聽到各種其他演奏的音色變化,相當的棒!

吉他版-我超愛這版本


歌詞


"I Prophesy"
“我宣告”

I'm breaking off every chain
我正在切斷每一條鏈子

And the fear that held me
還有我的恐懼

I refuse to agree
我拒絕同意。

With the lies they told me
他們告訴我的謊言

I take up my position
我接受我的立場。

Speak to all my conditions
說出我所有的情况

Take the authority
以權力

You've won for me
祢為我贏了

The word of the Lord in my mouth
耶和華的話在我口中

To bring about the change
帶來改變

Full of your power, I step out
充滿祢的力量,我走出來

Declare aloud your praise
大聲稱頌讚美祢

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I'm stepping out to become
我要走出去成為

Everything You've called me
祢要我成為的一切

I believe in Your word
我相信祢的話

And Your spirit in me
祢的聖靈在我心中

I take up my position
我接受我的立場。

Speak to all my conditions
說出我所有的情况

Take the authority
以權力

You've won for me
祢為我贏了

The word of the Lord in my mouth
耶和華的話在我口中

To bring about the change
帶來改變

Full of Your power, I step out
充滿祢的力量,我走出來

Declare aloud Your praise
大聲稱頌讚美祢

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I'll praise You
我要讚美祢

Like I never known defeat
就像我從來不知道失敗

I'll praise You
我要讚美祢

Every second You redeemed
祢救贖的每一秒

I'll praise You
我要讚美祢

Your power rests on me
祢的力量取決於我

I'll praise You
我要讚美祢

Now for every victory
現在為了每一場勝利

I'll praise You
我要讚美祢

'Cause Your spirit lives in me
因為祢的聖靈住在我裡面

I'll praise You
我要讚美祢

Your power rests on me
祢的力量取決於我

The word of the Lord in my mouth
耶和華的話在我口中

To bring about the change
帶來改變

Full of Your power, I step out
充滿祢的力量,我走出來

Declare aloud Your praise
大聲稱頌讚美祢

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告

I prophesy
我宣告





沒有留言: