2017年6月7日 星期三

Gates - Love & The Outcome




Gates - Love & The Outcome

今天要來介紹這一團Love & The Outcome,
Love & The Outcome 同名專輯獲得2014年金鴿獎(Canadian Covenant Awards)最佳專輯獎、
最佳團體獎&最佳季節歌曲!
金鴿獎是美國很厲害的獎,就像我們的金曲獎一樣厲害! 所以大家一定不能錯過喔! 這個團的專輯偏一點點的電音與迷幻的感覺,我覺得蠻特別的,推薦給大家! 阿草今天介紹Gates的不插電的版本,插電的版本Spotify才有喔!

插電版


歌詞

阿草簡翻中

I have cried a million tears
我流了無數的淚水
Waiting here, for You to move
在這裡等候祢的移動
I have been here on my knees
我屈膝等候
Waiting here, to break through
等待著突破
I'm pressing into You
我迫切渴慕祢
You are my battle song
祢是我的戰鬥之歌
I fight a war already won
我打一場勝戰
I will run through the gates
我會突破重圍
With thanksgiving and praise
用感恩和讚美
Into the place where freedom's found
進入自由之地
Where all my fears come crashing down
我所有的恐懼都被擊潰
I will run through the gates
我會突破重圍
You are infinitely good
祢是無限美好
Your mercy for me, never ends
你有無盡慈愛,永不結束
When my heart is overwhelmed
當我的心不堪重負
I will bless Your name again
我會再次祝福祢的名字
I'm pressing into You
我迫切渴慕祢
You are my battle song
祢是我的戰鬥之歌
I fight a war already won
我打一場勝戰
I will run through the gates
我會突破重圍
With thanksgiving and praise
用感恩和讚美
Into the place where freedom's found
進入自由之地
Where all my fears come crashing down
我所有的恐懼都被擊潰
I will run through the gates (I will run, I will run)
我會跑過大門(我會跑,我會跑)
With thanksgiving and praise (I will run, I will run)
感恩和讚美(我會奔跑,我會奔跑)
Into the place where freedom's found
進入自由之地
Where all my fears come crashing down
我所有的恐懼都被擊潰
In Your presence, I will stay
我會佇立在祢面前
In Your presence, everything is changed
在祢的面前,一切都改變了
In Your presence, I will stay
我會佇立在祢面前
In Your presence, everything is changed
在祢的面前,一切都改變了
I'm pressing into You
我迫切渴慕祢
You are my battle song
祢是我的戰鬥之歌
I'm pressing into You
我迫切渴慕祢
You are my battle song
祢是我的戰鬥之歌
I'm pressing into You
我迫切渴慕祢
You are my battle song
祢是我的戰鬥之歌
I fight a war already won
我打一場勝戰
I will run through the gates
我會突破重圍
With thanksgiving and praise
用感恩和讚美
Into the place where freedom's found
進入自由之地
Where all my fears come crashing down
我所有的恐懼都被擊潰
I will run through the gates (I will run, I will run)
我會跑過大門(我會跑,我會跑)
With thanksgiving and praise (I will run, I will run)
感恩和讚美(我會奔跑,我會奔跑)
Into the place where freedom's found
進入自由之地
Where all my fears come crashing down
我所有的恐懼都被擊潰
I will run through the gates
我會突破重圍

沒有留言: