2017年4月10日 星期一

Behold (Then Sings My Soul)


Behold (Then Sings My Soul)

這首歌來自2016年 Hillsong的創作,阿草覺得相當之好聽~
我們所敬拜的主,是何等信實廣大,能在今生遇到祂,我這一生真是有福!~

歌詞

"Behold (Then Sings My Soul)"
“看哪(我靈歌唱)”

Behold the Father's heart
看哪,天父的心
The mystery He lavishes on us
祂對我們豐富的奧秘
As deep cries out to deep
進入深處 深深的呼喊
Oh, how desperately He wants us
哦,祂多麼渴望的想得著我們
The things of earth stand next to him
世上所有在祂腳邊
Like a candle to the sun
如同燭光之於太陽
Unfailing Father
經久不衰的天父
What compares to His great love
有誰能與這樣偉大的愛相比!
Behold His holy Son
看祂的神聖的兒子
The Lion and the Lamb given to us
賜給我們獅子與羔羊
The Word became a man
這個詞成為一個人
That my soul should know its Saviour
我的靈 應知道這是救世主
Forsaken for the sake of all mankind
被全人類遺棄
Salvation is in His blood
救贖在祂的血液中
Jesus Messiah
耶穌彌賽亞
The righteous died for love
義人為愛而死
It wasn't over
這不是結束
For He is the risen One
因為祂是一個復活的人

Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
Then sings my soul
然後唱我的靈魂
Behold I have a friend
看我有一個朋友
The Spirit breathing holy fire within
聖靈在火中呼喊
My ever present help
我永遠的幫助
Speaking truth when I can't find it
說實話當我找不到它
Light up this broken heart and light my way
照亮這顆破碎的心,照亮我的道路
'til my time on earth is do-one
直到我在這地球上的日子
Oh, Holy Spirit
哦,聖靈
Breathe in me like kingdom come
在我的呼喊像王國來
Oh, Holy Spirit
哦,聖靈
Let Your work in me be done
讓祢的工作在我身上完成
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
Then sings my sou-ou-ouu-ou-oul
我的靈魂歌唱吧
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大
How great Your love is
祢的愛是多麼的偉大

沒有留言: