2017年1月25日 星期三

Sovereign God / William McDowell



Sovereign God  / William McDowell

我很喜歡這歌手的聲音,溫柔充滿磁性。又融合了黑人豐富的音樂節奏性。有一種與天使天軍一起敬拜的氛圍,介紹我們在至高神的創造中,所以我們的一切都在祂手中,可以單單信靠經歷祂!

歌詞


"Sovereign God"
“至高上帝”

 [Verse 1:]
Your world is forever
祢的世界是永恆的
Settled on the Earth
定居地球
And your plan is for me is perfect and complete
祢的計畫是對我來說是完美的和完全的

[Bridge:]
I know that I can trust you
我知道我可以信任祢
I am secure in you
我是祢裡面得穩固

[Chorus:]
So I never have to be afraid
所以我不必害怕
I can trust you God
我可以信靠祢,上帝
Trust you sovereign God
信靠祢,至高的上帝
No matter what may come my way
無論什麼在我的人生道路
I can trust you God
我可以信靠祢,上帝
Trust you sovereign God
信靠祢,至高的上帝

[Verse 1:]
Your world is forever
祢的世界是永恆的
Settled on the Earth
定居地球
And your plan is for me is perfect and complete
祢的計畫是對我來說是完美的和完全的
I’m in your world
我在祢的世界裏
I’m in your hand
我在祢的手裡
I can forever trust your plan
我可以永恆信靠祢的計畫

[Repeat]
Sovereign God
至高的上帝
Sovereign God
至高的上帝
Sovereign God
至高的上帝
Forever and Ever I can trust you God.
永永遠遠,我可以信靠祢,上帝。
Forever and Ever I can trust you God.

永永遠遠,我可以信靠祢,上帝。

沒有留言: