2016年11月21日 星期一

聖所 / Sanctuary / CHC




一首很美的詩歌,我被作者的詞感動到,這位主在太初之時就有,而祂是真光,黑暗無法勝過光。

當天地一片黑暗 你話語
照亮全世界 榮耀充滿全地
當世界沉默無語 你將旋律
放在我心中 我要永遠讚美
我心何等感動 你離開天上榮耀
願居住在我心 我深愛你
我要敬拜你 主 你恢復我生命
獻上我心 成為你的聖所
唯有你 耶穌 能得著我的心
你是信實真神 榮耀君王
我一生尊崇你 我的主 你觸摸我心
使我完全 我願降服於你



When my world was in darkness
You spoke Your word
Night turned into day
Your beauty filled this place


When my world stood in silence
You filled my heart
With songs that never end
Forever I will praise


To think that the universe
Could not withhold Your glory
You choose to live in me
I'm so amazed


(and) I worship you lord
My life in You restored
Here is my heart
Make it Your sanctuary
For nobody else
But Jesus only (You)


You are faithful and true
Glorious lord
All my life
It is You I adore
You've touched my soul
Completed my world I surrender to You

沒有留言: