2018年12月7日 星期五

Todd Dulaney/Dance in the Rain





Todd Dulaney/Dance in the Rain

這首歌相當好聽,合唱相當厲害!
作者讚美有一條河流從主那邊流出.
而主的恩雨,也正澆灌在其中!~
裡面的編曲相當的美,推薦給大家,願大家一起經歷這場美麗的恩雨!
下面介紹各種版本給大家,相當好聽喔!!!





歌詞

Todd Dulaney - Dance in the Rain

There's a river running
有一條河在奔流
And it will never run dry
這河永遠不會乾涸
Lord, Rain
主的恩雨
Lord, Rain
主的恩雨
The floodgates are open
閘門打開了
And it will never run dry
這河永遠不會乾涸
Lord, Rain
主的恩雨
Lord, Rain
主的恩雨

Release Your favor Lord, let it rain on me
釋放你的恩惠吧,讓它在我身上下雨吧
Release Your power Lord, let it rain on me
釋放你的力量吧,讓它降臨到我身上
Release Your glory Lord, let it rain on me
釋放你的榮耀上帝,讓雨正下在我身上
Let it rain, Let it rain
讓它下雨,讓它下雨

Jump and dance in the rain (7x)
在雨中跳躍和舞蹈(7X

Release Your favor Lord, let it rain on me
釋放你的恩惠吧,讓它在我身上下雨吧
Release Your power Lord, let it rain on me
釋放你的力量吧,讓它降臨到我身上
Release Your glory Lord, let it rain on me
釋放你的榮耀上帝,讓雨正下在我身上
Let it rain, Let it rain
讓它下雨,讓它下雨

Jump and dance in the rain (7x)
在雨中跳躍和舞蹈(7X
Rain on me
雨正下在我身上
Rain on me
雨正下在我身上
(Repeat 4x)
(重複4X
Deep calls unto deep
深沉的呼喚
Deep calls unto deep
深沉的呼喚

Rain on me
雨正下在我身上
Rain on me
雨正下在我身上

沒有留言: