2016年12月7日 星期三

祢專屬的花園 Behind the Song: I am Your Garden / IHOPKC華人敬拜團




祢專屬的花園 Behind the Song: I am Your Garden

這首詩歌出自雅歌,透過一對新婚的愛情,新郎與新婦的關係,描述上帝與祂所愛的關係。
歌詞相當優美,透過這首詩歌,我重新認識這位深深愛我的主,而當我注目祂時,祂是何等深深的愛我~

歌詞


祢專屬的花園(I Am Your Garden
陳欣恩 Nikki Dunn

祢說我用眼一看 就奪了祢的心
(You said with just a glance, I've ravished Your heart)
用我項上的金鏈 完全奪了祢的心
(With one little weak yes, I've ravished Your heart)

祢不斷對我說 我的愛情是如此美麗
(You keep on telling me that my love is better than wine)
勝過一切的美酒 勝過一切的香氣
(The fragrance of my love is sweeter than perfume so fine)

我的愛融化祢心 是無人能相比
(No one can satisfy Your heart like I satisfy Yours)
讓祢目不轉睛
(I am Your heart's desire)

用我全心和全意 用盡全力來愛你
(And I will love You my Lord with all my heart and my soul)
我是禁閉的泉源 是祢專屬的花園
(I am Your fountain that's sealed, I am Your garden enclosed)

北風興起 南風吹來 吹進我園裡 使它發出香氣
(Awake on north wind, awake south wind, blow on my garden, let the fragrance go forth)
愛既完全 沒有恐懼 來成就祢心意
(Your perfect love casts away all fear, fulfill Your will in me)

用我全心和全意 用盡全力來愛祢
(And I will love You my Lord with all my heart and my soul)
我是禁閉的泉源 是祢專屬的花園
(I am Your fountain that's sealed, I am Your garden enclosed) 

無論天涯海角 無論春夏秋冬
(No matter the remotest corners of the globe regardless of seasons)
我要全心愛祢 我要全力愛祢
(And I will love You my Lord with all my heart and my soul)

創作者介紹







沒有留言: