2016年6月28日 星期二

Charles Jenkins & Fellowship Chicago Awesome



這首歌美麗的節奏,與優美的合音,使我留心停下看這首歌的歌詞。歌詞把上帝的屬性介紹出來,你曾經歷過哪一個上帝的屬性呢?
演唱者用聲音盡可能述說這令人敬畏主的榮美與屬性!
來聽這首很美的歌曲吧!

---


Pastor Charles Jenkins & Fellowship Chicago - Awesome
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
He can move mountains
祂可以移動山
Keep me in the valley
藏我在山谷中
Hide me from the rain
把我藏在雨中
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
Heals me when I'm broken
當我破碎的時候醫治我
Gives strength where I've been weakened
當我軟弱時給我力量
Forever He will reign
祂將永遠掌權
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
He can move mountains
祂可以移動山
Keep me in the valley
藏我在山谷中
Hide me from the rain
把我藏在雨中
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
Heals me when I'm broken
當我破碎的時候醫治我
Gives strength where I've been weakened
當我軟弱時給我力量
Forever He will reign
祂將永遠掌權
My God is awesome, awesome, awesome, awesome
我的上帝是令人敬畏,敬畏,敬畏,敬畏
My God is awesome, awesome, awesome, awesome
我的上帝是令人敬畏,敬畏,敬畏,敬畏
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
Savior of the whole world
全世界的救世主
Giver of salvation
賞賜救恩
By His stripes I am healed
祂的鞭傷使我醫治了
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
Today I am forgiven
今天我饒恕了
His grace is why I'm living
祂的恩典使我而活
Praise His holy name
讚美祂的聖名
My God is awesome, awesome, awesome, awesome
我的上帝是令人敬畏,敬畏,敬畏,敬畏
My God is awesome, awesome, awesome, awesome
我的上帝是令人敬畏,敬畏,敬畏,敬畏
He's mighty
祂是偉大的
He's mighty
祂是偉大的
He's mighty
祂是偉大的
He's mighty
祂是偉大的
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
He's holy
祂是聖潔的
He's holy
祂是聖潔的
He's holy
祂是聖潔的
He's holy
祂是聖潔的
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
He's great
祂是偉大的
He's great
祂是偉大的
He's great
祂是偉大的
He's great
祂是偉大的
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
Deliverer
拯救者
Deliverer
拯救者
Deliverer
拯救者
Deliverer
拯救者
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
Provider
供應者
Provider
供應者
Provider
供應者
Provider
供應者
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
Protector
保護者
Protector
保護者
Protector
保護者
Protector
保護者
Awesome, awesome
可畏的,可畏的
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
He can move mountains
祂可以移動山
Keep me in the valley
藏我在山谷中
Hide me from the rain
把我藏在雨中
My God is awesome
我的上帝是令人敬畏的
Heals me when I'm broken
當我破碎的時候醫治我
Gives strength where I've been weakened
當我軟弱時給我力量
Praise His holy name
讚美祂的聖名

沒有留言: