2019年10月18日 星期五

Raise A Hallelujah (Surrounded) /Michael Neale




Raise A Hallelujah (Surrounded) // Michael Neale

這是一首由兩首歌合集編曲的歌,作者特別提出,讚美是基督徒的武器.
讚美,可以使基督徒來到上帝的面前,讚美,也可以驅走黑暗,讚美,是基督徒的武器,是基督徒戰鬥的方式.

我好喜歡這種可以使人信心被高舉的歌曲,相當好聽!其中電吉他也超爆好聽的說!

推薦給大家,讓我們一起敬拜,向榮耀的上帝獻上讚美!
第一首是,"Raise a Hallelujah"另一首是Surrounded (Fight My Battles)
兩首都很猛,相當好聽,超級推薦!



歌詞

我在敵人面前高唱哈利路亞
我高唱哈利路亞,比不信的人更大聲
我高唱哈利路亞,我的武器是旋律
我高唱哈利路亞,天堂為我而戰

我要在暴風雨中唱歌
越來越大,祢會聽到我的讚美聲
從灰燼中升起希望
死亡被擊敗,國王還活著

我舉起哈利路亞,裡面什麼都有
我高唱一個哈利路亞,我會看著黑暗逃離
我舉起哈利路亞,在神秘中
我舉起哈利路亞,怕祢失去了對我的控制。

唱得大一點
在我的敵人面前
唱得大一點
比不信的人更大聲
唱得大一點
我的武器是旋律
唱得大一點
天堂來為我而戰

這就是我的戰鬥方式

看起來我被包圍了,但我被祢包圍了。


Verse 1
I raise a hallelujah, in the presence of my enemies
I raise a hallelujah, louder than the unbelief
I raise a hallelujah, my weapon is a melody
I raise a hallelujah, Heaven comes to fight for me

Chorus
I’m gonna sing, in the middle of the storm
Louder and louder, you’re gonna hear my praises roar
Up from the ashes, hope will arise
Death is defeated, the King is alive

Verse 2
I raise a hallelujah, with everything inside of me
I raise a hallelujah, I will watch the darkness flee
I raise a hallelujah, in the middle of the mystery
I raise a hallelujah, fear you lost your hold on me

Bridge
Sing a little louder
In the presence of my enemies
Sing a little louder
Louder than the unbelief
Sing a little louder
My weapon is a melody
Sing a little louder
Heaven comes to fight for me

Verse
This is how I fight my battles

Chorus
It may look like I'm surrounded, but I'm surrounded by You.



沒有留言: