2019年10月18日 星期五

讚美之泉《天堂敬拜 LIVE》第一季 - EP23自由地歌唱




讚美之泉《天堂敬拜 LIVE》第一季 - EP23自由地歌唱

我第一次聽到自由地歌唱這首歌,我好喜歡這種很輕鬆的敬拜.
有別輝華榮美的敬拜,而讓人能感受到一個日常敬拜的生活.
特別推薦自由地歌唱這首歌,相當好聽喔!

提供插電版

歌詞

祢從未離開過我
祢恩典直到永久 祢應許都要成就 祢信實永遠不朽 唯有祢是我倚靠 唯有祢是我榮耀 一生一世要住在神的殿中   我的口要充滿感謝 我的嘴唇要充滿讚美神的話 誰能像我的神 愛我直到永遠 在祢能力中我展翅上騰 我的口要充滿感謝 我的嘴唇要充滿讚美神的話 誰能像我的神 將我放在心上 在祢懷抱中  我自由地歌唱 You've never left me alone You grace is forevermore You will provide for me You are faithful and true You are the One that I trust You are the glorious One I long to be within Your dwelling places My lips will never cease to praise My lips will always bring a pleasing sacrifice No one compares to You, the Lover of my life Within Your arms You lift me higher My lips will never cease to praise My lips will always bring a pleasing sacrifice No one compares to You. You hold me in Your arms Within Your arms I freely sing Your praise


Song Title: 自由地歌唱 Freely Sing Your Praise
Lyrics by: 鄭懋柔 Tiffany M. Cheng Music by: 游智婷 Sandy Yu © 2012 Stream of Praise Music/BMI. CCLI #2351995

沒有留言: