2018年1月15日 星期一

Through it all / Planetshakers




Through it all / Planetshakers

我好喜歡這首歌的旋律,相當輕快且不吵.有一種迪斯可的編曲,相當好~
作者裡面傳達,他經歷了好多的事情,彷彿透過這些事情,讓他更經歷到這位愛他的天父,也因為經歷這些事情,在黑暗中,依然能看到這位天父從天上發出的光輝,何等的美,與大家分享!
願大家記得深深記得天父給我們的得救見證,而無論在何處,心情如何,都能看到黑暗後的光輝與拯救!

還有其他演奏的版本






歌詞

It's the way You move
這是祢運行的方式

And everything You do
祢所做的一切

The way You touch my heart again
這方式祢再次觸摸我的心

I'm in love with You
我愛上祢了

This is why
這就是為什麼

I praise You, I praise You
我讚美祢,我讚美祢。

I lift You high
我要舉高祢的名

I praise You, I praise You
我讚美祢,我讚美祢。

Through it all
透過這一切
I will keep on singing to You

我會繼續唱給祢聽

Through it all
透過這一切

I will keep believing in You
我會一直相信祢

Whatever happens
無論發生什麼事

There is one thing that I know
有一件事我知道。

You are with me
祢和我在一起

Everywhere that I may go
在我去的任何地方

I will trust You
我會信任祢

And I praise You through it all
我透過這一切讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

As I lift my eyes
當我抬起雙眼

Your light is shining bright
祢的光芒閃耀發光

And I choose to sing again
我選擇再唱一遍

For You give me life
因為祢給了我生命

This is why
這就是為什麼

I praise You, I praise You
我讚美祢,我讚美祢。

I lift You high
我要舉高祢的名

I praise You, I praise You
我讚美祢,我讚美祢。

Through it all
透過這一切

I will keep on singing to You
我會繼續唱給祢聽

Through it all
透過這一切

I will keep believing in You
我會一直相信祢

Whatever happens
無論發生什麼事

There is one thing that I know
有一件事我知道。

You are with me
祢和我在一起

Everywhere that I may go
在我去的任何地方

I will trust You
我會信任祢

And I praise You through it all
我透過這一切讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

Even in the darkest day
即使在最黑暗的日子裏

Nothing will stop my praise
什麼也阻擋不了我的讚美。

Nothing will stop my praise
什麼也阻擋不了我的讚美。

Whatever may come my way
無論我遇到什麼

I lift up Your name
我提起祢的名字

I lift up Your name
我提起祢的名字

Even in the darkest day
即使在最黑暗的日子裏

Nothing will stop my praise
什麼也阻擋不了我的讚美。

Nothing will stop my praise
什麼也阻擋不了我的讚美。

Whatever may come my way
無論我遇到什麼

I lift up Your name
我提起祢的名字

I lift up Your name
我提起祢的名字

Whatever happens
無論發生什麼事

There is one thing that I know
有一件事我知道。

You are with me
祢和我在一起

Everywhere that I may go
在我去的任何地方

I will trust You
我會信任祢

And I praise You through it all
我透過這一切讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

Yeah, I praise You through it all
是的,我讚美祢

沒有留言: